61KA/K30-735-1 BR 175 * DR IV.ep.* DCC-Zvuk * E.Thälmann * 4-dielna

Výrobca: KATO

Železničná správa : DR
Epocha : 4
Dĺžka cez názarníky : --- mm
Min.Polomer Oblúku : 358 mm
Digitálne rozhranie-konektor : MTC21 - motorový mov , Next18 Vagony
Zvuk : Príprava
Spriahlo-Šachta : NEM362 + KKK
Počet hnaných náprav : 4
Počet bandážovaných náprav : --
Osvetlenie : Ano


VT18.16 sú vysokokvalitné motorové vlaky, ktoré boli určené najmä pre medzinárodnú prevádzku.
Od roku 1963 ich vyrábala spoločnosť VEB Waggonbau Görlitz.
Vozidlá boli používané v medzinárodnej doprave do Škandinávie, Rakúska a Československa.
Známy bol vlak Vindobona, ktorý premával cez Prahu do Viedne.
Vlaky zo a do Škandinávie premávali kvôli dĺžke železničných trajektov len s dvoma strednými vozňami.
Ako Vindobona premávali vozne SVT tejto série naposledy v roku 1979 do Viedne – dôvodom boli kompenzačné platby ÖBB, ktoré už nemali vhodné motorové vozne na pravidelné nasadenie na tejto trati.
Posledné medzinárodné jazdy sa uskutočnili na začiatku 80. rokov ako Karlex a Karola do Karlových Varov.

Vlastnosti modelu:
-Striedanie svetiel biela/červená
-v koncových vozňoch rozhranie Next18,
-v motorových vozňoch 21-pólové rozhranie MTC
-Zvukové modely s ESU zvukovým dekodérom
-pripravené na inštaláciu vnútorného osvetlenia
-autentické lakovanie a potlač

Špecifikácie
Názov atribútuHodnota atribútu
Mierka1:87 (H0)
TypLokomotíva dieselová, DCC
StavCena neznáma, Predobjednanie, Novinka v ponuke
EpochaIV. epocha 1968-1990
Železničná správaDR


Nejedná sa o hračku v klasickom zmysle slova. Vhodné pre deti od 14 do 99 rokov. Nebezpečné pre deti do 3 rokov. Môže obsahovať drobné, alebo ostré súčasti - nebezpečenstvo prehltnutia alebo vdýchnutia. Pri modeloch pracujúcich s elektrickým napätím sa vyžaduje dohľad dospelej osoby. Transformátor nie je hračka.

    ↑↑↑